Cleansers Review

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016 5 σχόλια

  Που λες στο ζώδιο είμαι Παρθένος. Όπως ο average Παρθένος δίπλα σου έχω συλλογή από χλωρίνες, βαθιά αγάπη για το Dettol και μια μανία με την καθαριότητα γενικότερα. Από αυτόν τον παροξυσμό δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα καθαριστικά προσώπου. Αν ανήκουμε στο ίδιο ζώδιο καταλαβαίνεις…

Bioderma Micellaire
  
  Έχω πάντα σε απόθεμα το Sensibio γιατί πολύ απλά είναι το καλύτερο ντεμακιγιάζ του κόσμου. Δεν ερεθίζει τα μάτια, βγάζει το μακιγιάζ πανεύκολα και αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας στο δέρμα. Είναι αγαπημένο πολλών και δικαιολογεί απόλυτα την φήμη του.
  Το Sebium σου το έχω ξαναδείξει σε empties. Το χρησιμοποιώ όταν θέλω να καθαρίσω το πρόσωπο μου χωρίς σαπούνι μέσα στη μέρα πχ όταν έχω ιδρώσει. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ και ως λοσιόν όταν έχω ξεσπάσματα ακμής αλλά δεν είναι μέρος της καθημερινής μου ρουτίνας γιατί είναι αρκετά στυπτικό. Ως ντεμακιγιάζ καθαρίζει αποτελεσματικά αλλά ερεθίζει τα δικά μου τουλάχιστον μάτια οπότε προτιμώ την ροζ εκδοχή.


Garnier Micellaire

  Παρουσιάζεται και ως dupe του Sensibio αλλά δεν είναι το ίδιο. Χρειάζομαι περισσότερο προϊόν για πλήρες καθαρισμό και αφήνει μια κολλώδη αίσθηση που προσωπικά με ενοχλεί αρκετά. Ωστόσο είναι πολύ οικονομικό και βολικό για διακοπές ώστε να μην κλαις τα λεφτά σου αν ανοίξει η συσκευασία κατά το ταξίδι ή το ξεχάσεις στο ξενοδοχείο!


La Roche Posay – Effaclar Gel

  Το βαρύ πυροβολικό. Ένα σπυράκι το ανέχομαι αλλά από δύο και πάνω θα χρησιμοποιήσω αυτό εδώ το θαύμα. Ξηραίνει τα σπυράκια αμέσως και αφήνει το δέρμα τόσο καθαρό που το νιώθεις να τρίζει! Έχω τελειώσει πάνω από 6 συσκευασίες (με 400ml στην καθεμία!) και ορκίζομαι στην αποτελεσματικότητα του. Σκέφτομαι να δώσω μια ευκαιρία και στο αντίστοιχο καθαριστικό της Avene, αν το έχεις δοκιμάσει πες μου την γνώμη σου! 


Apivita – Αφρός Καθαρισμού με ελιά και λεβάντα

  Το είχα δει σε blogs, το είχα δει στο ελληνικό YouTube και τελικά το πήρα όταν μου το πρότεινε η φαρμακοποιός μου. Είχαν όλοι δίκιο. Καθαρίζει σε βάθος, έχει ευχάριστη φυσική μυρωδιά, αντιμετωπίζει τις κοκκινίλες του προσώπου. Η πρόπολη που περιέχει βοηθάει με την ακμή, δεν ερεθίζει τα μάτια και κάνει πλούσιο αφρό. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ το βράδυ καθώς τότε χρησιμοποιώ πιο ενυδατικές κρέμες.


Kiehl’s – Ultra Facial Cleanser

  Το δοκίμασα πρώτη φορά σε δείγμα μετά από μια επίσκεψη μου στην Kiehls και στην συνέχεια το αγόρασα σε full size. Είναι ένα καθαριστικό που καθαρίζει σε βάθος ενώ παράλληλα αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη αφού περιέχει μια σειρά από ενυδατικούς παράγοντες όπως έλαιο αβοκάντο και βιταμίνη E. Η συσκευασία περιέχει 150ml και κρατάει αρκετό καιρό επειδή χρειάζεσαι πολύ μικρή ποσότητα (σχεδόν ένα μπιζέλι) σε κάθε χρήση. Κάνει πολύ πλούσιο αφρό και δεν επιβαρύνει την ακμή. Η μυρωδιά του είναι αρκετά «φαρμακευτική» αλλά όχι στο σημείο που να είναι δυσάρεστη. Καθώς αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, το χρησιμοποιώ κάθε πρωί και ακολουθώ με ορό και αντηλιακό. 


Εσύ έχεις κάποιο καθαριστικό που αγοράζεις ξανά και ξανά;

5 σχόλια:

  • martinakappa είπε...

    Είμαι και εγώ παρανοϊκή με την καθαριότητα, παρότι είμαι Υδροχόος και όχι Παρθένος! :-D Όλα όσα μας εδειξες τα έχω χρησιμοποιησει και συμφωνώ με τις απόψεις σου εκτός από αυτό της Kiehls το οποίο δεν έχω δοκιμάσει! Θα το αναζητήσω όμως κάποια στιγμή γιατί αγαπώ την Kiehls!!

  • Unknown είπε...

    Έχουν μια προωθητική ενέργεια αυτές τις μέρες, με την αγορά 2 προϊόντων δίνουν ένα τσαντάκι με 3 mini. Ευκαιρία να το δοκιμάσεις!

  • Unknown είπε...

    Δεν έχω δοκιμάσει μόνο της Kiehl's! Το αγαπημένο μου είναι από La roche possay, αν και χρειάζομαι μια καλή ενυδατική μετά. Με έχει βοηθήσει πολύ με την ακμή και πάντα γυρνάω σ' αυτό!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2011 Cats and Polka Dots | TNB