Empties

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016 11 σχόλια

  Empties αυτή την εβδομάδα. Βέβαια οι περισσότερες άδειες συσκευασίες μου στην πραγματικότητα είναι ένα βουνό από μπουκάλια νερού (δεν παλεύεται αυτή η ζέστη και είναι ακόμα Ιούνιος!).


  Τελείωσα ένα body butter της I love… με άρωμα mango & papaya. Εξαιρετικό προϊόν, προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και κυρίως απορροφάται γρήγορα (σημαντικό το καλοκαίρι για να μην μεταφέρεται η κρέμα σε σορτσάκια/φορέματα/οτιδήποτε ακουμπήσεις). Το άρωμα μου άρεσε τόσο που αγόρασα και το αντίστοιχο shower gel ώστε να έχω τη μυρωδιά και στο μπάνιο. Έρχεται στα 200ml και μπορώ να πω ότι κράτησε αρκετό καιρό, σίγουρα θα το αναζητήσω ξανά.


  Επόμενο είναι ένα body butter σε mini μέγεθος από The Body Shop με άρωμα καρύδα. Όλες ξέρουμε πόσο ενυδατικά είναι αυτά τα body butters – ειδικά μετά την παραλία. Ενώ μου άρεσε, θα προτιμήσω να δοκιμάσω κάποιο άλλο άρωμα επειδή χρησιμοποιούσα το συγκεκριμένο όταν ήμουν φοιτήτρια στο πρώτο έτος. Smells ring bells!


  Μιας και ανέφερα τις μυρωδιές, σειρά έχουν δύο αρώματα. Το πρώτο είναι από την συλλογή αρωμάτων που είχαν λανσάρει ένα διάστημα τα attrattivo. Λέγεται Ode to nervous laughs και έχει βάση το άρωμα εσπεριδοειδών. Θα έλεγα ότι είναι ένα απογευματινό άρωμα με πολύ καλή διάρκεια αλλά μπορεί να φορεθεί και τις πρωινές ώρες. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν είναι ακόμα διαθέσιμο αλλά θα ήθελα να το αποκτήσω ξανά. Το δεύτερο άρωμα είναι ένα mini eau de toilette από τα Sephora της σειράς cotton flower. Το είχα στην τσάντα για φρεσκάρισμα στον δρόμο και με έβγαλε ασπροπρόσωπη. Στα συν το γεγονός ότι ενώ το κουβαλούσα στη ζέστη δεν αλλοιώθηκε η σύσταση του αλλά ούτε και η μυρωδιά του! Η σειρά cotton flower είναι η αγαπημένη μου αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω διαφορετικό αρωματάκι την επόμενη φορά.


  Τελείωσα επίσης ένα micellaire της Bioderma από την σειρά Sebium η οποία απευθύνεται σε μεικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Πρέπει να ομολογήσω ότι δεν είναι εξίσου αποτελεσματικό με το Sensibio και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μάτια (seriously τσούζει). Το χρησιμοποιούσα ως τονωτική λοσιόν όταν ξεκίνησα την χρήση του Clarisonic και πλέον το χρησιμοποιώ ως καθαριστικό στο μέσο της ημέρας όταν θέλω να καθαρίσω το πρόσωπο μου χωρίς σαπούνι. 


  Τέλος, έχω το tightening cooling pack από τα αυγά της Tony Moly. Έχω κάνει review εδώ και πλέον μπορώ να πω με σιγουριά ότι αυτή η μάσκα είναι καταπληκτική! Αφήνει το πρόσωπο καθαρό, λαμπερό χωρίς την αίσθηση τραβήγματος. Προσφέρει σύσφιξη πόρων με αποτέλεσμα που δυστυχώς διαρκεί μόνο την ημέρα που θα την εφαρμόσεις. Με κέρδισε η υφή της και το γεγονός ότι ήταν πολύ δροσιστική , θα την αγοράσω ξανά και με την ευκαιρία ίσως δοκιμάσω κάποια sheet mask της εταιρείας.

  Με αυτά σε αφήνω και πάω να αδειάσω άλλο ένα μπουκάλι νερό, καλό κουράγιο με την ζέστη!

11 σχόλια:

  • martinakappa είπε...

    Το fleur de cotton είναι και εμένα το αγαπημένο μου, αν και θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο από τα φρουτωδη μωβ! Τα body butters από tbs τα λατρεύω! Έχω τρία παράλληλα ανοιχτά, τα οποία απολαμβάνω ανάλογα με τη διάθεση! Όσο για τη ζέστη είναι πραγματικά ανυπόφορη!!

  • martinakappa είπε...

    Το fleur de cotton είναι και εμένα το αγαπημένο μου, αν και θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο από τα φρουτωδη μωβ! Τα body butters από tbs τα λατρεύω! Έχω τρία παράλληλα ανοιχτά, τα οποία απολαμβάνω ανάλογα με τη διάθεση! Όσο για τη ζέστη είναι πραγματικά ανυπόφορη!!

  • Unknown είπε...

    Το αγαπημένο μου από body shop είναι η φράουλα αλλά συνήθως αγοράζω τις μικρές συσκευασίες για να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα και άλλα προϊόντα χωρίς τύψεις! :D

  • Unknown είπε...

    Τα body butter από the body shop είναι αγαπημένα μου αλλά επειδή έχουν πλούσια σύσταση τώρα το καλοκαίρι τα αποφεύγω. Νομίζω το καλύτερο bioderma είναι αυτό με το ροζ-κόκκινο καπάκι... Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω από την εταιρεία I love... Φιλάκια!!!

  • mynonboringworld είπε...

    το Body butter το εχω κι εγω! αρχικα με ειχε ενθουσιασει. Αργοτερα όμως με κουρασε και η μυρωδια και η συσταση! απο i love εχω δοκιμασει αφρολουτρο μονο κ ηταν καταπληκτικο!φιλια

  • Unknown είπε...

    Body butter sephora έχω δοκιμάσει μόνο το cotton flower και ενώ ήταν ενυδατικό, μου θύμιζε περισσότερο κρέμα παρά butter ωστόσο μου άρεσε. Νομίζω έχει βγει ένα με άρωμα καρπούζι και θέλω να το δοκιμάσω!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2011 Cats and Polka Dots | TNB