Natura Siberica Northern Soap Review

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016 18 σχόλια
  Είναι κάποια πράγματα που αξίζουν και το τελευταίο euro που θα δώσεις για αυτά, τρανό παράδειγμα οι τηγανιτές πατάτες με σος φέτας από τα Patafritas (βάλε επιπλέον μπέικον και θα με θυμηθείς).  Ένα από αυτά είναι και το Northern Soap της Natura Siberica aka «το μαύρο σαπούνι» και εξηγούμαι :
  • Περιέχει ενεργό ξυλάνθρακα ο οποίος είναι εκ φύσεως πορώδης οπότε καταφέρνει να απορροφά χιλιάδες φορές το βάρος του σε τοξίνες, ρύπους  και άλλες χημικές ουσίες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καθαρίζει τους πόρους σε βάθος με ευκολία προσφέροντας μια απαλή απολέπιση.
  • Στη σύνθεση του περιλαμβάνει μια σειρά από έλαια τα οποία καταπραΰνουν το δέρμα, τονώνουν, θρέφουν, προσφέρουν ελαστικότητα, ενυδατώνουν, συσφίγγουν τους πόρους, αποκαθιστούν τις βλάβες στην επιδερμίδα μέσω της βιταμίνης C και προστατεύουν από φλεγμονές και εξάρσεις ακμής χάρη στην αντισηπτική, αντιβακτηριδιακή και αντιφλεγμονώδη  δράση τους .
  Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις μήνες με δύο τρόπους :

  Αρχικά ακολουθούσα τις οδηγίες χρήσης όπως πρέπει να κάνουμε με ένα νέο προϊόν ώστε να το συνηθίσει η επιδερμίδα μας και να μην παρουσιαστούν ερεθισμοί.  Μετά τον βραδινό καθαρισμό σε στεγνό δέρμα, αφήνοντας το για πέντε λεπτά και ακολουθώντας με την συνηθισμένη μου περιποίηση. Το αποτέλεσμα ήταν ένα καθαρό λαμπερό πρόσωπο. Το σαπούνι αφαιρεί αρκετά από τα μαύρα στίγματα και ξηραίνει τα ενεργά σπυράκια από την πρώτη χρήση.

  Στην συνέχεια άρχισα να το χρησιμοποιώ και σαν μάσκα. Μία φορά την εβδομάδα το χρησιμοποιώ το βράδυ όπως πριν, και μία φορά μέσα στην ίδια εβδομάδα το αφήνω για 15 με 20 λεπτά και ακολουθώ με μια ενυδατική ή καταπραϋντική μάσκα.

  Με συστηματική χρήση έχω παρατηρήσει ότι πέρα από λάμψη και τόνωση έχει καταφέρει σύσφιξη των πόρων, έχει μειώσει τα μαύρα στίγματα συνολικά καθώς και την ένταση της περιστασιακής έξαρσης ακμής (1 σπυράκι αντί για 5 is a win in my book!). Κάθε σπυράκι υποχωρεί πιο γρήγορα ενώ η επιδερμίδα μου είναι απαλή και ενυδατωμένη χωρίς να έχω ενοχλήσεις και ξηρότητα όπως με τον άργιλο.


  Αν το δοκιμάσεις (που πρέπει να το κάνεις το συντομότερο!) είναι σημαντικό να ακολουθήσεις τις οδηγίες της εταιρείας για τον δικό σου τύπο δέρματος, ειδικά τον πρώτο καιρό! Επίσης είναι πιθανό να εμφανίσεις μικρά σπυράκια στην αρχή, μην πανικοβληθείς! Είναι ο φυσιολογικός τρόπος  με τον οποίο το δέρμα ξεφορτώνεται ό,τι υπήρχε βαθιά μέσα στους πόρους και σε αντίθεση με τα κανονικά σπυράκια, αυτά φεύγουν μέσα σε 1-2 μέρες. Για να το αποφύγεις είναι σημαντικό να κάνεις συστηματική απολέπιση με μέθοδο κατάλληλη για τον δικό σου τύπο δέρματος!

  Έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη από το Northern Soap και θα το αγοράσω ξανά γιατί έχει πολύ καλά αποτελέσματα αλλά και μεγάλη ποσότητα προϊόντος, ζήτω το value for money! Εσύ το έχεις δοκιμάσει

18 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Εγώ στην αρχή ήμουν διστακτική αλλά το αγόρασα όταν μπόρεσα να το δω από κοντά σε ένα φαρμακείο. Πλέον δεν χρησιμοποιώ καμία άλλη καθαριστική μάσκα, πιστεύω θα σου αρέσει ειδικά αν είσαι λιπαρή!

  • Unknown είπε...

    Το έχω χρησιμοποιήσει ήδη τρεις φορές. Πραγματικά μου αρέσει ιδιαίτερα η αίσθηση καθαριότητας που αφήνει χωρίς να τραβάει καθόλου καθώς και το πόσο απαλό είναι το δέρμα μου μετά. Η αλήθεια είναι όμως ότι έχω εμφανίσει σπυράκια που συνήθως δεν βγάζω πέρα από τα ορμονικά.. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή- λιπαρή και το χρησιμοποιώ ως 5λεπτη μάσκα. Ελπίζω να είναι όπως λες και να συμβαίνει λόγω του βαθύ καθαρισμού της επιδερμίδας.😕

  • Unknown είπε...

    Το έχω χρησιμοποιήσει ήδη τρεις φορές. Πραγματικά μου αρέσει ιδιαίτερα η αίσθηση καθαριότητας που αφήνει χωρίς να τραβάει καθόλου καθώς και το πόσο απαλό είναι το δέρμα μου μετά. Η αλήθεια είναι όμως ότι έχω εμφανίσει σπυράκια που συνήθως δεν βγάζω πέρα από τα ορμονικά.. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή- λιπαρή και το χρησιμοποιώ ως 5λεπτη μάσκα. Ελπίζω να είναι όπως λες και να συμβαίνει λόγω του βαθύ καθαρισμού της επιδερμίδας.😕

  • Unknown είπε...

    Το είχα πάθει όταν ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το clarisonic, αυτό που έκανα ήταν να χρησιμοποιώ πρωί-βράδυ το bioderma sebium micellaire (αυτό με το πράσινο καπάκι) ως λοσιόν πριν τον ορό ενώ για εκείνο το διάστημα χρησιμοποιούσα τον ορό της frezyderm από την σειρά acnorm για να μειώσει τον ερεθισμό. Ευτυχώς δεν έπαθα τα ίδια με το σαπούνι, το clarisonic έκανε δουλειά. Υπομονή και θα περάσει, προσοχή να μη τα μολύνεις!

  • martinakappa είπε...

    Ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο review! Δεν το έχω δοκιμάσει, μιας και έχω ευαίσθητη επιδερμίδα και είμαι επιφυλακτική με κάποια προϊόντα. Παρόλ' αυτά ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!!

  • Unknown είπε...

    Για τις ευαίσθητες προτείνεται κατευθείαν ξέβγαλμα αλλά δεν ξέρω κανέναν με ευαίσθητη επιδερμίδα που να το δοκίμασε για να σου πω εντυπώσεις. Αν το έχει κάποια φίλη σου ζήτα λίγο σε ένα travel size βαζάκι, η συσκευασία έχει μπόλικο προϊόν!

  • Unknown είπε...

    Θα ήθελα να το δοκιμάσω αν και έχω ευαίσθητη επιδερμίδα. Και με την πράσινη άργιλο που χρησιμοποιώ εμφανίζω σπυράκια την επόμενη μέρα.

  • Unknown είπε...

    Πολύ ωραίο και αναλυτικό review!Μου αρέσει που επισημαίνεις και κάποια πράγματα για έναν που μπορεί και να 'χει ευαίσθητη επιδερμίδα.

  • kk είπε...

    Με έπεισες και μένα!!! Έχω πού λιπαρή επιδερμίδα και μια ήπια ακμή και πιστεύω οτι θα με βοηθήσει!! Πολύ ωραίο review,το βλέπω παντού αυτό το προϊόν εδώ και καιρό και είμαι στο ναι και στο όχι αλλά τελικά νομίζω αξίζει!!! Φιλιά!!!

  • Mary's books.. είπε...

    Τελικά ποσο συντομα εφυγαν τα σπυρακια σου; ειμαι παθουσα, στη τεταρτη χρήση τώρα και θελω εντυπώσεις απο ομοιοπαθουσες! Ειναι κοκκινα στα μαγουλα σαν "ιδρωτηρια"..

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2011 Cats and Polka Dots | TNB