My Summer Essentials

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016 8 σχόλια

  Το καλοκαίρι είναι εδώ, ο καύσωνας μου χτυπάει την πόρτα και εγώ ονειρεύομαι mojito και παγωτό Lila Pause. Πέντε προϊόντα, σύμμαχοι μου τα καλοκαίρια, κάνουν την κατάσταση λίγο πιο δροσερή…

Στο μπάνιο : Exfoliating Shower Smoothie

  Απολεπιστικό σώματος για καθημερινή χρήση από I love cosmetics, στη μυρωδιά Strawberries and Cream. Είναι ένα αφρίζον προϊόν για ήπια απολέπιση με κομμάτια από φυσικό κέλυφος αμυγδάλου και τόσο τέλεια μυρωδιά που το κατατάσσει  στην κατηγορία « αν μπορούσα θα το έτρωγα»!


Στο δρόμο : Αντηλιακό Shiseido

  Πρόκειται για το αντηλιακό προσώπου Urban Environment UV Protection Cream με SPF 30. Μου αρέσει γιατί έχει τη μορφή κρέμας και δεν αφήνει το αντιαισθητικό εφέ λευκής μάσκας στο πρόσωπο! Το χρησιμοποιώ αντί για ενυδατική και δεν φράζει τους πόρους ούτε δημιουργεί μαύρα στίγματα.


Στα μαλλιά : Spray Αλατόνερου

  Το αγαπημένο μου είναι το Surf Infusion της Bumble and bumble, ένα διφασικό προϊόν με αλάτι και έλαια. Η ύπαρξη των ελαίων προστατεύει την τρίχα από την ξήρανση που προκαλούν τα spray  αλατόνερου! Το χρησιμοποιώ κυρίως βράδυ έχοντας πλέξει τα μαλλιά μου. Δουλεύει εξίσου καλά και σε στεγνά μαλλιά αλλά χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα. Αφήνει μια πολύ όμορφη μυρωδιά φρεσκάδας και το προτιμώ σε σχέση με το surf spray της εταιρείας.

Παντού και Πάντα : Body Splash & Eau Thermal

  Στα έδειξα στο haul της προηγούμενης εβδομάδας, το body splash πράσινο τσάι της Fresh Line και το νεράκι της Avene. Χαρίζουν δροσιά και αναζωογόνηση σε σώμα και πρόσωπο αντίστοιχα , δεν παραλείπω να τα προμηθευτώ κάθε καλοκαίρι! 


Μην ξεχνάς να φοράς αντηλιακό σε πρόσωπο και σώμα όταν βγαίνεις από το σπίτι, ο ήλιος δεν είναι πάντα φίλος μας! 

8 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Μόνο το νεράκι έχω δοκιμάσει και δε σταματάω να το αγοράζω το καλοκαίρι, το θεωρώ must have για την τσάντα!Τα υπόλοιπα φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα! Φιλάκια!

  • martinakappa είπε...

    Μου αρέσουν πολύ όλες οι επιλογές σου! Τα shower scrubs τα προτιμώ συχνά στις διακοπές μου, αφού είναι δύο σε ένα! Από την I love... έχω δοκιμάσει αυτό με την καρύδα!!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2011 Cats and Polka Dots | TNB