Αγαπημένα Ιουνίου

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016 10 σχόλια

  Πέρασε ο Ιούνιος και μαζί του άλλη μια σεζόν του Game of Thrones ( μα τι εκρηκτικό φινάλε!). Πάμε να δούμε τα προϊόντα που ξεχώρισα αυτόν τον μήνα και που σίγουρα θα ήταν Khaleesi approved (κραυγή δράκου στο background)…

The Body Shop – Mango Body Scrub


  Αν έχεις δοκιμάσει απολεπιστικό σώματος από The Body Shop ξέρεις ότι δεν υπάρχει γυρισμός. 'Ο,τι και αν είχα δοκιμάσει ωχριά μπροστά τους.  Το συγκεκριμένο με κρυστάλλους ζάχαρης και άρωμα μάνγκο, απολεπίζει αποτελεσματικά ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνει την επιδερμίδα χάρη στο έλαιο από σπόρους μάνγκο. Μου αρέσει να το εφαρμόζω με τα γάντια μπάνιου (επίσης από the body shop) για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.

NYX – Round Lipstick Fig

  
  Το φόρεσα πρωί, το φόρεσα βράδυ, το φόρεσα άβαφη στο σπίτι έτσι γιατί μπορούσα! Μου αρέσει πολύ η απόχρωση που παίρνει στα δικά μου χείλη γιατί ταιριάζει με την ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα μου, μέχρι και το stain που αφήνει όταν φύγει φαίνεται όμορφο! Μπορείς να δεις swatches και περισσότερες λεπτομέρειες στην προηγούμενη μου ανάρτηση

Kiehl’s – Clearly Corrective Dark Spot Solution


  Στην περιποίηση προσώπου ξεχώρισα αυτόν τον ορό από Kiehls που υπόσχεται να διορθώσει κηλίδες και δυσχρωμίες. Ανήκει στην ίδια σειρά με την κρέμα ματιών για την οποία σου είχα μιλήσει εδώ. Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις εβδομάδες και έχει βοηθήσει στο να φεύγουν γρηγορότερα οι ροζ-καφέ κηλίδες που μου αφήνουν τα νέα σπυράκια. Σίγουρα η χρήση του κάνει διαφορά και θα επανέλθω με review όταν θα το έχω χρησιμοποιήσει αρκετό διάστημα.

Benefit – Hoola Bronzer και Real Techniques – Blush Brush


  Τι να πει κανείς για το hoola που να μην έχει ειπωθεί ήδη; Ματ, σε απόχρωση που καταφέρνει να ταιριάξει σε όλες τις επιδερμίδες, κατάλληλο τόσο για contouring όσο και για να ζεστάνεις το πρόσωπο συνολικά. Το εφαρμόζω κάτω από τα μήλα και στους κροτάφους ώστε να δώσω λίγη ζωή και χρώμα στο πρόσωπο μου χωρίς να αναγκαστώ να κάτσω στον ήλιο, win-win! Όσο για το πινέλο ρουζ της real techniques, αγόρασε το αν δεν το έχεις κάνει ήδη, τόσο απλά. Παίρνει ακριβώς όση ποσότητα ρουζ χρειάζεσαι και το απλώνει με ομοιογένεια ενώ είναι τόσο απαλό που γίνεται αυτόματα το αγαπημένο σου πινέλο. Προς το παρόν το έχω δοκιμάσει μόνο με ρουζ και bronzer, έπεται δοκιμή με πούδρα .

  Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα του μήνα Ιουνίου και, μιας και τελείωσε το Game of Thrones για φέτος, έχω μείνει χωρίς καλοκαιρινή σειρά. Έχεις κάποια να μου προτείνεις

10 σχόλια:

  • Lenart lover είπε...

    Τι να πρωτοπώ...για τα προιοντα η για game of thrones?Ισως η καλυτερη σεζόν φέτος,με το 9ο και το 10ο να είναι εξιλεωτικά!!Ξεκίνησα να βλέπω το outcast,είναι του ίδιου δημιουργού με το walking dead.GOT δεν είναι,αλλά μην μείνουμε και χωρίς σειρά :)
    x

  • Unknown είπε...

    Και εγώ βλέπω Outcast, ενδιαφέρουσα σειρά αλλά λίγο αργή για τα γούστα μου. Ειδικά το 4ο επεισόδιο ήταν κυρίως character development!

  • Unknown είπε...

    Δε ξερεις ποσο συμφωνω για τα body scrubs απο τα The Body Shop, ποτε δεν ειμουν φαν των scrub για το σωμα κ ετσι σπανια αγοραζα, πριν καμποσα χρονια αγορασα το Coconut απο τα Body Shop πιο πολυ λογο του αρωματος και αυτο ηταν, οτι και αν δοκιμασα μετα απο αυτο ηταν πολυ λιγο μπροστα του, τωρα εχω το καινουργιο Pinita Colada και ειναι υπεροχο.

  • Unknown είπε...

    Τα body butters από the body shop και από sephora τα αγαπώ! Δεν έχει καμία σχέση με το Got αλλά είναι πολύ ωραία αστυνομική κωμωδία το Brooklyn 99, έχει 3 κύκλους και γύρω στα 23 επεισόδια των 20'! Περνάει ευχάριστα η ώρα σου με τη συγκεκριμένη! Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2011 Cats and Polka Dots | TNB